Klachten en retouren

Ben je niet tevreden over een product uit je bestelling of is een product niet naar wens? Dat kan uiteraard gebeuren. Hieronder lees je precies wat je kunt doen. We proberen elke mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Product niet naar wens
Was het bestelde product niet naar wens of bevalt het je niet? Dat is geen enkel probleem. Je kunt producten binnen 30 dagen retourneren op onderstaand adres:

Forum voor Democratie
Herengracht 74
1015 BR Amsterdam

De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

Beschadigde levering
We doen ons uiterste best om elk pakket zorgvuldig in te pakken om schade te voorkomen, maar het kan helaas gebeuren dat (een gedeelte van) je bestelling beschadigd aankomt. Gelukkig kan ons partijkantoor dit snel voor je oplossen door een vervangend artikel op te sturen of door het geld naar je rekening terug te storten.
Meld hiervoor de schade binnen 24 uur bij ons partijkantoor door een mail te sturen naar shop@fvd.nl 

Incomplete of foutieve levering
Mis je een product in je bestelling, klopt het aantal geleverde producten niet of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Dat is erg vervelend, gelukkig kan ons partijkantoor dit snel voor je oplossen door het juiste artikel na te leveren en eventueel verkeerd geleverde artikelen kosteloos te laten retourneren.
Meld jouw incomplete levering binnen 24 uur bij ons partijkantoor door een mail te sturen naar shop@fvd.nl 

Defect product
Werkt een product niet meer naar behoren of ben je niet tevreden over de kwaliteit? Dan zullen we er voor zorgen dat we met een passende oplossing komen voor jouw klacht.
Meld het defect bij ons partijkantoor door een mail te sturen naar shop@fvd.nl Vermeld hierin onderstaande zaken:

  • Geef een duidelijke omschrijving over het defect en voeg duidelijke foto's toe.
  • Vermeld de aankoopdatum of voeg een aankoopbewijs toe aan je mail.